چند وقت قبل جایی صحبتی کردم در مورد پدیده های فرکتالی

درباره ی اشکالی که هر چه قدر در داخلشان دقیق میشوی و داخل تر بروی،باز هم همان اشکال قبلی را خواهی دید!

مثل مثلث سرپینسکی یا برف دانه ی کخ و ... .

چند روزی است که به دلیل عدم توجه کافی به هشدار کولر آبنی مبنی بر کار نکردن پمپ (برودتش بسیار کم شده بود!)  الان سراسیمه و با بوی سوختگی بسیار زیاد کولر از خواب برخواستم و متوجه شدم که ای دل غافل!

به احتمال زیاد موتور کولر کلا مرخص شده و باید موتور و پمپ دیگری برای آن خرید!

داشتم تصور می کردم که انگار تمام زندگی ام سرشار از چنین مشکلی است!

مشکل عدم رسیدگی به موقع به اتفاقات و تبدیل شدن آن ها به مشکلات عظیم!

من همیشه از این مشکل در حد اعلا رنج می برم!

این دقیقا مشکلی است که برای خرابی کوچک سخت افزاریه لپ تاپم هم افتاد

که موجب شد چند هفته هزینه ی بسیار زیادی بابت آن بکنم.

 

برای دندان هایم هم دقیقا همین اتفاق همیشه می افتد!

انقدر به خرابی های ریز آن ها بی توجهم تا در نهایت مجبور به عصب کشی آن های می شوم.

یا در خصوص درس های کلاس زبانم!

انقدر دیر به آن ها میرسم که همان بهتر که نرسم!

گاهی تصور می کنم خیلی از ما با زندگی مان هم همین کار را می کنیم!

برخی از ما سال های سال است نشسته ایم به انتظار تا بلاخره زندگی مان را درست کنیم و به آن شکلی درش بیاریم که دلمان می خواد!

خلاصه اینکه :

به مشکلاتتان رسیدگی کنید. قبل از اینکه آن ها به شما رسیدگی کنند!

چرا که وقت گذاشتن و هزینه کردن!!!! برای  یک مشکل کوچک بسیار بهتر و منطقی تر از وقت گذاشتن و هزینه کردن برای یک بحران بزرگ است!

 

پ.ن 1: به عنوان چنتا میکرو اکشن که باید در اولین گام ها صورت بگیره ، قطعا اولیش خرید یک موتور کولر جدیده! بعدیش می تونه خرید شارژ برای گوشی و لپ تاپ باشه،بعدیش نشون دادن ماشین به تعمیرکار و ....

پ.ن 2:بعضی وقتا فک می کنم انگار خیلی هم بد نشد که این اتفاق افتاد! حداقل باعث شد به خودم بیام! اصن بعضی وقتا این آلارم ها می تونن نجاتمون بدن! به آلارم های زندگی مون توجه کنیم! قبل از اینکه خیلی خیلی دیر بشه!